Bij de bouwmarktketen vindt de kerstboom al in november gretig aftrek. De campagne is bedacht en ontwikkeld door reclamebureau Alfred.
In dit artikel zetten we aandachtspunten en tips voor een impactvolle feestdagencampagne op een rij. Wat wordt jouw plan dit jaar?
In de Sint-campagne, door Hotel L'Amour, is de hoofdrol weggelegd voor knuffel Siepie.
Verder presenteert Aldi zich als 'werkgeversmerk' en verleidt TUI verregende treinreizigers met zonnige vakanties.
De magie van Sinterklaas beleven, dat is de achterliggende gedachte van de groots aangepakte Sint-campagne van Bol.com.
Waarom is het veranderen van de Koninginnedagtraditie in 2014 zo vlekkeloos verlopen?
Bol.com maakt het ideale Sinterklaascadeau vinden makkelijk met het Grote Speelgoedboek en de bijbehorende Verlanglijstposter.
De lancering van Het Grote Speelgoedboek en De Grote Speelgoed App van bol.com voor Sinterklaas, met allerlei technische hoogstandjes.
De totale bruto mediabestedingen rondom Sinterklaas lagen dit jaar lager dan rondom Black Friday, stelt Adfact.