Pakjesboot raakt uit koers in nieuwe Hema-campagne

In de Sint-campagne, door Hotel L'Amour, is de hoofdrol weggelegd voor knuffel Siepie.

Hema en Hotel L'Amour lanceren Sint-campagne.

De pakjesboot van Sinterklaas is weer in Nederland. Nét op tijd gelukkig, want het scheelde niet veel of de boot was een stuk later aangekomen. Hoe dat komt, wordt duidelijk in de nieuwe Sinterklaascampagne van Hema, die is ontwikkeld door Hotel L'Amour. 

De hoofdrol in de campagne is weggelegd voor knuffel Siepie, het beste vriendje van Takkie, bekend uit de boeken van Annie M.G. Schmidt. 

Lidewij Baneke, campagnemanager Hema: 'Sinterklaas is een echt kinderfeest, dus we wilden een campagne maken die een feest voor kinderen is om te zien. Volgens ons is dat dankzij de speelse Siepies goed gelukt.'

Peter van Rij van Hotel L'Amour: 'De film zit vol kleine details die heel grappig en 'echt Hema' zijn als je ze ontdekt. De lol die we met onze vrienden van Hema hadden, zie je terug in de campagne.'

De campagne wordt uitgerold op televisie en online. Rond de kerstdagen moet het vervolg op de campagne uitkomen, meldt Hotel L'Amour tot slot.

Credits:
Verantwoordelijk bij Hema: 
Bas Verheijen, Lidewij Baneke, Eva Vermeulen. 
Hotel L'Amour: 
Creative Directors: Peter van Rij en Martijn van Marle 
Managing Director: Valérie Dekeuwer 
Agency producer: Monique van Smaalen 
Productiemaatschappij: Better Call Sol 
Executive Producer: Rogier Sol 
Producer: Maaike Raat 
Regie: Roel Boorsma 
D.o.p.: Marc de Meijer 
Offline: Erik Verhulst 
Online: Whoohoo! 
Grading: Bart Voorsluis 
Sound: Earforce 
Music: Massive Music

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie