Het jaarlijkse onderzoek, uitgevoerd in elf landen, kent een Nederlandse top drie. De onderzoeker deelt ook conclusies.
Het onderzoek van Adfact zet Albert Heijn op één. Dit is de complete top vijf, aangevuld met opvallende stijgers in advertentie-uitgaven.
Campagne moet het lichte ongemak bij het kopen van een verlanglijstcadeautje omzetten in een gevoel van kerstvreugde.
Bol.com maakt het ideale Sinterklaascadeau vinden makkelijk met het Grote Speelgoedboek en de bijbehorende Verlanglijstposter.
RONDVRAAG | Wat doen H&M, Mediamarkt, Tui en Bol.com met Black Friday?
De harten van ons panel gingen, ondanks dat het allemaal wel wat minder deugdzaam mag en scherper kan, toch sneller kloppen.
Kantar publiceert een onderzoek naar de favoriete advertentievormen, wereldwijd en specifiek in Nederland.
Het Axa-merk moet in Frankrijk ‘verder worden uitgebreid’. Ook worden IO en Axa op de Nederlandse markt actief.
Reputatie-expert Richard Neve geeft zijn mening over de keuze en opties van moederbedrijf Ahold Delhaize.