Tom de Bruyne vreest dat AI heel snel verleidingstechnieken zal ontwikkelen die niet aanvoelen als marketing. Best creepy.
Als je meer tijd neemt om je doelgroep of beter te begrijpen, dienen de kansen voor het verbeteren van je aanpak zich vanzelf aan.
Tom de Bruyne vreest dat als reclamemakers hun eigen regulering niet handhaven, de politiek dat voor hen gaat doen.
Creatieve ondernemingen zien managen van talent veelal niet als één van de belangrijkste leiderschapstaken. Het is Tom de Bruyne een raadsel
Creatieve interventies zijn wat Tom de Bruyne betreft een hogere vorm van communicatie.
Om onbegrip te voorkomen spreekt Tom De Bruyne liever van ‘de psychologie van overtuiging en beïnvloeding’, dan van gedragsverandering’.
Wat kan jou het schelen als het doel het egoïsme heiligt. Tom de Bruyne stoort zich regelmatig aan de linkse morele verhevenheid.
Meer dan ooit moeten we stoppen met lullen en beginnen met poetsen, zegt Tom de Bruyne.
Ondanks dickpicks, harde lockdowns en extreem-rechtse engerds in het parlement, leven we in een mirakelland, ziet Tom De Bruyne.