Het bureau is gevraagd om een nieuwe positionering te ontwikkelen en uit te rollen.
Een geweldige marketingcase, vindt Dick van der Lecq. Eerder werkte Robijn samen met Wunderman Thompson en Born05.
De scale-up wil het buitenland veroveren, dus aan Born05 de taak om de merkstrategie van De Cocktail Club te vernieuwen.
Bol & Krouwel over de campagne van Born05 die Nederlanders moet verleiden met een ‘lichtkrabbel’ in de videoclip van S10 te komen.
Samen met Timo Wilbrink vormt het duo, dat van FCB Amsterdam komt, nu de creatieve leiding over het Utrechtse bureau.
Het Noorse merk Easee heeft de Nederlandse Ace-labels Born05, Glasnost en IM Lounge geselecteerd als bureaus.
Fashionmerk wil verder groeien in Europa.
Het vitaminegummie-merk wil, aansluitend op de internationale groeiplannen, de positionering en herkenbaarheid versterken.
Met Van Vugt wil Born05 een meer inhoudelijke koers varen, die past bij de volwassenheid van het bureau en bij de tijdgeest in de markt.