Actie ondernemen op het gebied van duurzaamheid is niet langer een 'nice to have' voor merken: het is een maatschappelijke verwachting.
Met een nieuw raamwerk voor zichzelf én partners en klanten wil ShowHeroes Group duurzaamheidsstandaarden afdwingen.
Het topmanagement doet op het hoofdkantoor in Zwitserland een boekje open over de technische en marketinguitdagingen rondom duurzaamheid.
Martijn Smelt, CMO van Philips TV & Sound, legt uit hoe het merk op een duurzamere manier meer consumenten wil bereiken.
De winkelketen gaat dicht op Black Friday en dat is verdacht, vindt het moreel verheven deel van marketingdoenerig Nederland. Wat een onzin.
De retailer stopt vanaf maandag met de verkoop van plastic wegwerptassen.
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Het verpakte drinkwater van een Nederlandse startup heeft grote duurzaamheidsambities, maar AH kreeg stevige kritiek.
De noodklok tikt en verantwoord adverteren is voor iedereen van belang.