Ontdek hoe je als merk de kloof tussen duurzaamheidsintenties en consumentenacties kunt dichten en zo de ‘value-action gap’ wegneemt.
Dit zijn de stappen die Nederlandse marketeers kunnen zetten naar een duurzamere toekomst.
Hoe versterk je het vertrouwen en behoud je je reputatie.
De winkelketen gaat in beroep tegen de uitspraak van de RCC.
De website van Change Inc. trok voor het faillissement honderdduizenden bezoekers per maand.
Hoe raakt de jongere generatie betrokken bij duurzaamheid en waarom is het cruciaal voor bedrijven en marketeers om hun stem te horen?
Rik Ledder, voorzitter VIA en ceo TBWA\Neboko, deelt op Adformatie.nl wat hem opvalt in de reclameindustrie.
'Het financiële tij keerde zich tegen ons', meldt het bedrijf in een verklaring. Na vier maanden is het warenhuis al gestopt.
Na 30 jaar vervlecht Karel Jan Alsem (RUG) duurzaamheid helemaal in zijn educatieve vakboek ‘Strategische Marketingplanning’.