Eminence grise of krasse knar? Ervaringsdeskundigen als René Hofma en Paul Meijer breken een lans voor senioren in marketing en reclame.
In plaats van Tarzan en Jane ziet de kijker Tirza en Jane, bijvoorbeeld.
Met een nieuw raamwerk voor zichzelf én partners en klanten wil ShowHeroes Group duurzaamheidsstandaarden afdwingen.
Een interview met Stephanie Raber, oprichter van HOI Foundation.
Vakgenoten debatteren over drie prikkelende stellingen in de creatieve sector. Met name online gokken leidt tot een felle discussie.
5 redenen waarom jouw mediaplan niet inclusief is
Het woord 'spaz' verwijst naar spastisch, wat gevoelig ligt bij individuen en organisaties. Beyonce zegt het nummer te veranderen.
Ipsos en PostNL hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend. Met behulp van de Diversiteitsindex worden organisaties steeds inclusiever.
De eerste aflevering, met Willem Verschuur (Louwman), is nu te beluisteren. De podcastserie is ontwikkeld door Airborne.