Zowel het merk als het bureau winnen de populaire publieksprijs voor het eerst. In totaal hebben 68.000 Nederlanders gestemd.
Welke artikelen trokken dit jaar de meeste lezers? En waar gingen die stukken over? Een overzicht.
Concurrent haakt op briljante wijze in op nieuw internetabonnement van KPN, zowel via campagne als in de praktijk.
De talkshow, mede bedacht en ontwikkeld door Dentsu Creative, start met zes afleveringen.
Hulde op socials voor KPN, dat aan de haal gaat met uitgelekte merknaam: 'Je leest het goed, Odido. En nee, we hebben geen tikfout gemaakt.'
Twee topmensen geven in dit interview uitleg over de herpositionering, waar anderhalf jaar lang in het diepste geheim aan gewerkt is.
De tv-zender zit in het basispakket van KPN, wat betekent dat honderdduizenden abonnees zonder meerprijs toegang hebben tot W-Sport.
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Belt keert terug naar haar 'oude liefde': het reclamebureau. Eddy Salfischberger gaat zich bezighouden met de groep.