De overname leverde KPN 634 duizend extra mobiele klanten op.
KPN heeft de meeste merkkracht, maar volgens de rekensom van Brand Finance is de merkwaarde van Shell meer dan tien keer zo groot.
Wat betekent de 'uitzonderlijk goede score' voor Nederland in de wereldwijde reclameindustrie?
CMO Studio Cannes | Een dag voordat KPN een Grand Prix voor ‘Stukje van mij’ binnensleepte, ging Adformatie met Frauenfelder in gesprek.
Vijf experts geven antwoord.
Wat is Arno de Jong (Nederlandse Loterij), Yolanda van Die (ING), Leo Hensen (Odido) en Darre van Dijk (TBWA) opgevallen?
Dentsu Creative, MediaMonks, 100% en TBWA\Neboko vallen in de prijzen.
Dentsu Creative (e.a.) en MediaMonks halen de eerste Leeuwen voor Nederland binnen.
Hema, Volkswagen, Jumbo, Albert Heijn, Plus, Lidl, ING, KPN, Staatsloterij en Grolsch juichen voor Oranje.