Rik Ledder deelt zijn visie over de oplaaiende discussie rond pitches. Is er een nieuwe pitchcode nodig?
DDB Unlimited leidt het bureauklassement met vier benoemingen. TBWA\Neboko komt tweemaal voor in de lijst.
Anne Stokvis is de nieuwe partner van N=5. Samen met Thijs Bontje licht ze de nieuwe koers van het reclamebureau toe.
Deze advertentie, voor de Lincoln Continental, had natuurlijk in de Top 50 Beste Autoreclame moeten staan, betoogt Erwin Wijman. Of wacht.
Elke oude Volkswagen Golf is ook de nieuwe Volkswagen Golf van de volgende bezitter.
In het boek ‘Genoeg van reclame’ stelt de auteur het nut van marketing en de uitwassen ervan ter discussie.
Rik Ledder deelt maandelijks op Adformatie wat hem opvalt in de reclameindustrie. Ditmaal over creativiteit en neurodiversiteit.
Na het betoog van Greenpeace op de Effie-uitreiking komt Boris Nihom tot de conclusie: we moeten praten over wat we wél kunnen doen.
Er zijn weer tien commercials door het publiekspanel gekozen als populairste. Alfred International is tweemaal kanshebber.