De uitreiking vindt plaats op woensdag 17 april in het KIT te Amsterdam.
Ook Milieudefensie, Lidl en Achmea lanceren opvallend creatief werk.
Zowel het merk als het bureau winnen de populaire publieksprijs voor het eerst. In totaal hebben 68.000 Nederlanders gestemd.
Veel reclame is creatief armoedig, stelt het duo dat daar verandering in wil brengen en 'per klus' is in te schakelen.
Rik Ledder, voorzitter VIA en ceo TBWA\Neboko, deelt maandelijks op Adformatie.nl wat hem opvalt in de reclameindustrie.
Hoe ziet het komende mediajaar eruit en wat kunnen we verwachten? Samen met de koffiedikkijkers van 2024 blikken Thijs en Daniel vooruit.
TBWA\Neboko leidt het bureauklassement met twee nominaties. Bekijk hier alle kanshebbers.
'We zijn een beginnend bureau, we kunnen nog niet alles zelf', zegt Peter van Rij van Hotel L'Amour.
Amazon spreekt van een nieuwe manier om videocontent te ontdekken, maar geeft gebruikers wel de mogelijkheid om de reclame uit te zetten.