Splinter Chabot gaat in gesprek met reclame- en media-experts om luisteraars op weg te helpen bij het maken van een commercial.
'Reclame komt en gaat via verschillende type media, maar een tastbaar boek blijft', aldus ADCN.
Wat betekent de 'uitzonderlijk goede score' voor Nederland in de wereldwijde reclameindustrie?
De laatste blog over hét reclame-icoon van de Nederlandse televisie staat bol van de feitjes en leuke wist-je-datjes.
De tweede blog over hét reclame-icoon van de Nederlandse televisie staat in het teken van de making-of.
Welk merk scoort er dit EK? Samen met DVJ Insights heeft Ster onderzoek gedaan. In dit blog zetten we de resultaten én learnings op een rij.
Lees hier de voorpublicatie van een deel van het essay waarin Smithuijsen onze huidige relatie met media en merken op scherp zet.
Ster trapt de eerste van drie blogs af met een geschiedenisles over hét reclame-icoon van de Nederlandse televisie.
De Stichting Reclame Code bestaat 60 jaar. Interview met directeur Otto van der Harst.