Dit zijn de genomineerden voor de MOAwards 2019

De MOAwards worden uitgereikt aan het bureau en de professionals die het verschil hebben gemaakt op het gebied van marktonderzoek.

Genomineerden
MOAwards 2019

Op 12 juni aanstaande worden de jaarlijkse MOAwards uitgereikt. De MOA, Expertise Center voor Marketing-insights, Onderzoek & Analytics, maakt de genomineerden in zes categorieën bekend. Dit zijn ze:

In de categorie Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar zijn genomineerd:
1) Delta Marktonderzoek
2) MeMo2
3) Totta Research

In de categorie Insights Professional van het jaar - Bureauzijde zijn genomineerd:
1) Kees van Duyn – Sputnik
2) Tim Barenbrug – Totta Research
3) Robert van Ossenbruggen – The Commercial Works

In de categorie Insights Professional van het jaar - Bedrijfszijde zijn genomineerd:
1) Joost Verhagen – Upfield
2) Marloes Flink – Nestlé
3) Nicole Engels – NPO

In de categorie Digital & Webanalist van het jaar zijn genomineerd:
1) Annemarie Klaassen – VodafoneZiggo
2) Elisa Onink – KPN
3) Maurice Beerthuyzen – Nummer Negen

In de categorie Young Talent van het jaar zijn genomineerd:
1) Jan Aarts – DVJ Insights
2) Milou Ehrismann – Underlined
3) Pauline van der Wel – Ipsos

In de categorie Insights scientist van het jaar - Topic: Surviving the Retail Revolution zijn genomineerd:
1) Els Gijsbrechts – Universiteit van Tilburg
2) Laurens Sloot – Rijksuniversiteit Groningen
3) Robert Roodekerk – Erasmus Universiteit

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie