Drie bureaus op internationale shortlist Fortis

Fortis heeft de namen bekendgemaakt van drie reclamebureaus die op de shortlist staan de wereldwijde communicatieactiviteiten van de bank/verzekeraar. Het zijn Grey, Ogilvy en Leo Burnett.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De drie bureaus hebben ongeveer drie maanden om hun presentatie voor te bereiden. Eind oktober moet bekend worden welk bureau met Fortis gaat samenwerken.
Fortis general manager global branding & communications Adrian Martorana: ‘Fortis heeft deze offerte negen weken geleden uitgeschreven omdat wij op zoek zijn naar een partner die ons kan helpen bij het verder uitbouwen van het sterke Fortis-merk. Ik heb er alle vertrouwen in dat de drie reclamebureaus op de shortlist zich bewust zijn dat Fortis ook op lokaal niveau, van Amsterdam tot Hongkong en van Brussel tot Kiev, sterke en effectuieve communicatie nastreeft.

In Nederland is Publicis Amsterdam het bureau van Fortis.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie