Ups & downs op het spoor

Waren we net lekker op gang met het presenteren van de NS 'Visie 2020' op de bereikbaarheid van Nederland aan de Haagse politiek en dan slaat opeens het noodlot toe in de operatie: gladde sporen en twee aanrijdingen daags na elkaar. Vallen en opstaan hoort natuurlijk bij een business die zo kwetsbaar en afhankelijk is als die van NS. Maar het is soms best vermoeiend, hoor.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Als reeds eerder vermeld op deze blog, hebben we onze communicatie sinds dit jaar gebaseerd op drie van de zes Reputation Drivers uit Van Riel's RQ. We willen NS prominenter profileren op 'Visie & leiderschap' en op onze 'Maatschappelijke rol'; binnen de driver 'Producten & diensten' beogen we vooral de positie van de trein als slimme keuze naast de auto meer invulling te geven. De eerste imago-ontwikkelingen die we daarin meten zijn hoopgevend, maar nu dus eerst weer even brandjes blussen. Volop bedreigingen om weer kansen van te maken, zullen we maar zeggen ...

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie