Media / 21 DECEMBER 2014, 18:16:42 Idee: laten we ook een Campagne Loeki uitreiken Zou het geen goed idee zijn als de Ster naast de Gouden Loeki voor een commercial, ook een Gouden Loeki uitreikt aan een campagne?