Creatie & Campagnes

Digital Design Case: Resn portfolio

Redactie | 18 september 2016, 21:54

Portfolio website toont verscheidenheid aan visuele stijlen

Het is een soort diamant-glazen dromerige wereld, een audiovisuele ervaring waar je in wordt getrokken, het portfolio van Resn. Via interactieve ervaringen maak je kennis met het werk van het bureau, met vestigingen in Amsterdam, Nieuw-Zeeland en San Francisco. De mobiele versie werd in lijn gebracht met de desktop versie, maar zelfstandig gebouwd, zonder concessies te doen aan de gebruikerservaring. 

Simon Jullien, Interaction and Creative Development Director: “We besloten niet voor de traditionele protfolio opzet te gaan maar een andere opzet te kiezen, waar het merk Resn steeds centraal staat: alles komt van binnenuit.’

Marcus Brown, Design Director: “De uitdaging was de juiste balans te vinden tussen een cleane presentatie en de laag daaronder, waar de ervaring levendig, beweeglijk en verassend is. We kregen het voor elkaar de verscheidenheid van onze visuele stijlen op een consistente manier te laten zien.”

De site werd bekroond als ‘Site Of The Day’ bij The FWA en ‘Site Of The Day’ en ‘Site of the Month’ bij Awwwards.

Credits
Design en development: Resn

Bekijk de website op

Elke editie van het magazine Adformatie bevat een pagina met het beste uit de wereld van digital design, geselecteerd door het Dutch Digital Design-initiatief. In het blad wordt verwezen naar deze post in het , waar we extra’s en aanvullende info over de case plaatsen.

 

 

 

Tip: to Dutch Digital Design! 

Check ook de van Adformatie:

Meer over Dutch Digital Design in .

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Dutch Digital Design