Digital commerce-bureau DNZ (De Nieuwe Zaak) sluit zich aan bij United Playgrounds

Hiermee is DNZ de volgende overname van United Playgrounds, nadat zij eerder dit jaar agency Globrands overnam.

Digital commerce bureau DNZ (De Nieuwe Zaak) sluit zich aan bij United Playgrounds om met een breder pakket aan services, beter in te kunnen spelen op grotere en complexere vraagstukken bij haar klanten. Hiermee is DNZ de volgende overname van United Playgrounds, nadat zij in mei jl. agency Globrands overnam.
 

Al ruim 17 jaar adviseert en begeleidt DNZ organisaties in hun digitale transformatie met digitale strategie, de ontwikkeling en implementatie van eCommerce platformen en full funnel marketing expertise. DNZ werkt onder andere voor klanten als Bouwmaat, Makro, Intersport, Heutink, CliniClowns, Bertus, Lekkerland, Studio Anneloes, Wasco en Alzheimer Nederland.
 

Johan Keurentjes (Managing Director DNZ): ‘We zijn trots dat we de verschillende fases van groei succesvol hebben doorlopen en zijn ervan overtuigd dat we als onderdeel van United Playgrounds samen met onze tachtig collega’s verder kunnen bouwen aan een geweldige toekomst. Het is een logische stap voor DNZ omdat we de ambitie hebben om onze klanten en medewerkers continu te laten groeien door een volgende stap te zetten in digitale volwassenheid. DNZ is nu zelf toe aan een volgende stap en die zetten we met veel vertrouwen samen met United Playgrounds. Persoonlijk vind ik het een voorrecht om in een ambitieuze groep met prachtige merken te kunnen blijven ondernemen.’

Oprichter DNZ, Jurriën Kerstholt: 'In 2005 is DNZ gestart als nieuwe, ambitieuze eCommerce specialist. In 17 jaar zijn we een prominente speler geworden in de e-commerce sector. Ik ben enorm blij dat we samen met United Playgrounds de volgende stap kunnen zetten. In deze groep worden we nog relevanter voor onze klanten en medewerkers.’

Oprichter en ceo, United Playgrounds: 'Diederik Breijer : ‘Een belangrijk focusgebied voor ons als groep is ‘data & automation’, waarbinnen specifieke skills rondom commerce, data, conversie en techniek samenkomen. Met DNZ halen we een gerenommeerde technische partner binnen de groep, die klanten helpt met design, development en marketing binnen digital commerce en waarmee we de snelle ontwikkeling hierbinnen de komende jaren verder vorm kunnen geven.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie