KlusHeeren kiest Marcommit voor vergroten naamsbekendheid 

Bemiddelaar moet worden gepositioneerd als de partij waar je als gepensioneerde vakman en klusser je vaardigheden kunt inzetten.

KlusHeeren, arbeidsbemiddelaar voor gepensioneerde vakmannen, kiest pr- en contentmarketingbureau Marcommit voor het vergroten van zijn naamsbekendheid. Het belangrijkste doel van de samenwerking is om KlusHeeren te positioneren als de partij waar je als gepensioneerde vakman en klusser je vaardigheden kunt blijven inzetten.

KlusHeeren helpt verschillende organisaties met de uitvoering van technische werkzaamheden. Denk aan bedrijven in de horeca, vastgoedonderhoud en -beheer, woningbouwcorporaties, zorginstellingen, kinderdagverblijven en kantoororganisaties.

Tegelijkertijd biedt het gepensioneerden de mogelijkheid om zelf invulling te geven aan hun dagelijkse tijdsbesteding. Steeds meer gepensioneerden kiezen ervoor om gedeeltelijk te blijven werken. Daar zijn verschillende redenen voor: een weekritme, sociaal contact, van betekenis zijn, kennis- en ervaringsoverdracht en bijverdienen.

Enthousiaste types

Ruim 220 gepensioneerde vakmannen en klussers voeren de onderhoudswerkzaamheden uit.Mark van der Stok, directeur en medeoprichter van KlusHeeren: ‘Onze ‘KlusHeeren’ zijn zeer enthousiast, vakkundig en werken graag nog een aantal dagen per week bij een opdrachtgever die bij hen past. En juist daar ligt onze kracht.’

Maar niet iedereen weet dat, en daar ligt de schone taak voor Marcommit. Denise van Ooijen, people development director bij het bureau, ziet voldoende kansen daarvoor ‘De combinatie van KlusHeeren en de oprichting van hun tweede merk ZilverWerkt, gericht op arbeidsbemiddeling voor gepensioneerden in de horeca, biedt extra kansen op het gebied van pr. Aan ons de taak om het verhaal van de merken onder de aandacht te brengen bij het grote publiek.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie