Vier nieuwe klanten Maze-One

Bureau gaat merken bijstaan met Amazon activiteiten in Nederland.

123RF

Maze-One, onderdeel van The Valley, meldt de komst van vier nieuwe klanten: HG (schoonmaakproducten), Upfield (onder andere Becel, Bertolli, Blue Band), PPG (met merken als Sigma, Histor en Rambo) en B/S/H Huishoudapparaten (Bosch, Neff en Siemens).

Advertentie
advertisement

B/S/H Huishoudapparaten maakt vandaag bekend dat het na een pitch Maze-One heeft aangewezen als partner op het onlangs geopende Amazon.nl. Maze-One, gespecialiseerd in marketing op marketplaces als Amazon en bol.com, pitchte daarbij tegen een aantal traditionelere reclamebureaus.

Het bureau gaat de vier nieuwe klanten in eerste instantie helpen met consultancy, content en zoekwoordoptimalisatie op Amazon.nl en het opzetten en onderhouden van de customer journey. Advertising wordt pas het tweede half jaar van 2020 aangeboden op Amazon.nl.

Fleur van Dullemen, Head of Marketing van B/S/H Huishoudapparaten: ‘De producten van B/S/H/ worden steeds meer online gekocht. De customer journey voor onze producten moet daarom (zeker nu) online heel goed zijn. Wij hebben voor Maze-One gekozen omdat zij veel ervaring met Amazon hebben en ons ook op operationeel vlak kunnen ondersteunen.’

Amazon begon hier vlak voor het uitbreken van het coronavirus met een officiële Nederlandse site.

Plaats als eerste een reactie

Advertentie