Laatste kans op Adnight-kaartjes via digitale out of home-uiting op Leidseplein

Reclame-liefhebbers, niet getreurd, er is nog kans de 'museumnacht 'van de creatieve industrie mee te maken.

De official afterparty van Adnight is elk jaar uitverkocht. Goed nieuws voor het event, maar balen voor de bezoekers die graag naar Paradiso willen komen op vrijdag 13 oktober.

Om deze reclameliefhebbers alsnog de mogelijkheid te geven een afterparty-kaartje te bemachtigen, heeft Adnight in samenwerking met Ocean Labs, creative unit binnen Ocean, design- en productiepartner 51North, een digitale out of home activatie (DOOH) ontwikkeld waarmee men alsnog kans maakt op een kaartje. 
 

In de uiting, zie je een QR-code. De eerste 25 mensen die de code scannen, ontvangen een kaartje waarmee ze toegang krijgen tot het main event, plus de officiële afterparty.
 
De uiting zal op vrijdag 6 oktober tussen 17.30 en 19.30 te zien zijn op het Leidseplein in Amsterdam. 

 

Adnight

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie