Ook zijn de eerste deelnemende bureaus bekend. Het event vindt plaats op vrijdag 4 oktober.
De Amsterdamse bureaubaas over de 'overnamewoede' in de reclamewereld, het verliezen van pitches en waarom Natwerk wel onafhankelijk blijft.
Ruim 40 bureaus doen mee aan het evenement op vrijdag 15 maart. 'Mooi dat we een soortgelijk festival als Adnight hebben.'
Reclame-liefhebbers, niet getreurd, er is nog kans de 'museumnacht 'van de creatieve industrie mee te maken.
Net als vorig jaar is er een speciale Dutch Digital Design-route tijdens Adnight. Ditmaal langs vijf (internationaal opererende) 'klappers'.
Er is plek voor z'n zestig mensen bij 'bistro Chez Springbok'.
Dit jaar staan er 40 bureaus op de 'line-up', waar het er vorig jaar 60 waren. Dat moet leiden tot meer reuring, aldus de organisatie.
Kim Trotz: ‘Hybride werken is voor creatief talent de norm, maar veel bureaus voldoen niet aan die wens.’
Zes bureaus van Dutch Digital Design bundelen de krachten en vormen samen de digital design-route tijdens Adnight.