Lebara: 'Consument weet zelf wel wat hij nodig heeft'

De telecommer zegt zich met een nieuwe campagne te willen richten op mensen die bewust hun eigen weg kiezen.

Precies een jaar geleden zette telecomprovider Lebara in samenwerking met reclamebureau Natwerk een nieuwe positionering neer die het moest bevrijden van het stempel 'migrantenmerk'; 'Niet te stoppen', luidde de bijbehorende pay-off. Nu krijgt 'Niet te stoppen' een vervolg, maar wordt wel gekozen voor een nieuw thema: 'Je weet zelf wat je nodig hebt en wat je daar voor over hebt.'

Met de campagne zegt Lebara zich te willen richten op mensen die vrij willen zijn en die bewust hun eigen weg kiezen. Dat klinkt als een doelgroepdefinitie waar 99 procent van Nederland toe behoort, of in ieder geval zal zeggen toe te behoren, dus Lebara preciseert: 'Mensen die zich niet op laten jagen en zomaar meedoen met hypes. Maar hun hoofd koel houden, ook als het gaat over telecom. Ze weten zelf wat ze nodig hebben. En als ze het niet weten, zoeken ze zelf uit wat voor hen werkt. Hun abonnement zorgt ervoor dat ze kunnen gaan en staan waar ze willen.'

De campagne wordt uitgerold op televisie (vanaf half juli), out-of-home, als radio- en Spotify-spot, door middel van Boomerang-kaarten en online via video, display en social.

Credits

Concept en uitvoering: Natwerk
Film en fotografie: HALAL
Display / social webvertising: De Franse Kamer
Media: Mediaxplain, Direct Business

Plaats als eerste een reactie

Advertentie