‘Power of choice’ leitmotiv in nieuwe Werelddealweken-campagne KLM

'Deze campagne is een belangrijke volgende stap in de personalisatie-strategie van KLM.'

De KLM Werelddealweken zijn weer van start gegaan. Ditmaal met een vernieuwd concept waarin de kracht van kiezen centraal staat. Naar aanleiding van deze keuzes wordt klanten een gepersonaliseerd aanbod en content voorgelegd, ook in de volgende fases van de campagne. Met deze reisdata kan KLM steeds beter voorzien in de persoonlijke reisbehoefte. Klanten die geen keuze maken, krijgen een standaard (niet gepersonaliseerde) boodschap te zien.

San Francisco of Wenen?

De reiskortingencampagne, met als pay-off ‘Altijd een Werelddeal voor jou’, is ontwikkeld in samenwerking met creatief digitaal bureau Code d’Azur. ‘Deze campagne is een belangrijke volgende stap in onze personalisatie-strategie’, zegt Bernard Geersing, Director Direct Sales bij j Air France-KLM.

Het vernieuwde concept van de KLM Werelddeal Weken is een ‘digital first’ campagne en bestaat naast online video, digital OOH, e-mail, display en social media ook uit radio, print en TVC’s.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie