Bureaus blijven in eerste instantie opereren onder hun eigen namen. 'Overkoepelend groepsmanagement' gaat zich bezighouden met integratie.
Kim Nieuwenhuijs-Griffioen maakte samen met haar dochter, die gediagnosticeerd is met kanker, een campagne voor het Prinses Máxima Centrum.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Nik Nieuwenhuijs en Dani Polak vanaf SXSW.
Hij komt van AKQA.
De dierentuin hoopt dat veel kleine bijdragen toch een 'hele hoop' steun geven om deze tijden door te komen.
De commercial laat zien hoe de telecomprovider onderwijs en zorg steunt.
'Deze campagne is een belangrijke volgende stap in de personalisatie-strategie van KLM.'
In zes podcasts, gecreëerd in samenwerking met Code d’Azur, zet de bank de verhalen achter innovatieve side-projects in de schijnwerpers.
Romkema zal als md van Noord-Amerika de nieuwste vestiging in Austin, Texas opzetten