Net als vorig jaar is er een speciale Dutch Digital Design-route tijdens Adnight. Ditmaal langs vijf (internationaal opererende) 'klappers'.
Met de komst van Wonderland wil de formatie meer impact op designgebied maken.
Sytsma wordt executive creative director. Begin dit jaar maakte hij nog bekend te gaan freelancen.
Bureaus blijven in eerste instantie opereren onder hun eigen namen. 'Overkoepelend groepsmanagement' gaat zich bezighouden met integratie.
Kim Nieuwenhuijs-Griffioen maakte samen met haar dochter, die gediagnosticeerd is met kanker, een campagne voor het Prinses Máxima Centrum.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Nik Nieuwenhuijs en Dani Polak vanaf SXSW.
Hij komt van AKQA.
De dierentuin hoopt dat veel kleine bijdragen toch een 'hele hoop' steun geven om deze tijden door te komen.
De commercial laat zien hoe de telecomprovider onderwijs en zorg steunt.