AKQA Parijs maakt ‘pop-up e-store’ voor Hermès silk

Voor de uiterst chique zijden sjaals van Hermès silk, maakte AKQA een interactieve website c.q. webwinkel. En een bijbehorende geanimeerde commercial.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In maar liefst 27 landen in Europa, Azië en de VS ‘opent’ , een zogenoemde pop-up e-store waarin de zijden sjaals van Hèrmes silk centraal staan. Er zijn meer dan 600 producten verkrijgbaar. De manier waarop die worden gepresenteerd is geïnspireerd op het idee van een perfecte fysieke winkel, zegt AKQA Parijs.

Bezoekers van de online winkel wandelen door een keur aan verschillende kamers in allerlei verschillende stijlen. Bali Barret, artistic director van the women’s universe bij Hermès, vindt het resultaat ‘onderhoudend en onconventioneel’.

Het project kwam tot stand in samenwerking met Barret, het team van AKQA en de illustrator, Pierre Marie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie