AMG schrijft bureaucompetitie uit

De Algemene Media Groep (AMG), de nieuwe uitgeefcombinatie van PCM Uitgevers waarin onder andere Algemeen Dagblad en het Rotterdams Dagblad zijn ondergebracht, houdt een competitie voor reclamebureaus.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met de creatievencompetitie wil de AMG bureaus ‘uitdagen’ te laten zien wat de kracht van de nieuwe combinatie is. Ze moeten antwoord gaan geven op de vraag ‘Wat ga jij doen met 1,4 miljoen?’. Dat cijfer duidt op de groep lezers die AMG bereikt.

Met een paginagroot affiche wordt creatieven gevraagd voor hun eigen bureau, voor een bestaande klant of zelfs een fictieve klant een paginagrote inhaakadvertentie te maken. De meest originele inzending krijgt in januari een gratis plaatsing in AD en RD.

Tot 15 december hebben de bureaus de tijd. Daarna kiest een onafhankelijke jury de winnaar.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie