Premium

Annette Reijersen van Buuren manager marketing & sales bij Pathé

'Mijn liefde voor marketing en films komt hier samen.' Ze gaat een team van 13 mensen aansturen.

Annette Reijersen van Buuren.

Een verrassende carrièrestap in de eerste week van het nieuwe jaar. Annette Reijersen van Buuren is aangesteld als de nieuwe manager marketing & sales van bioscoopketen Pathé. Ze start per 1 februari in deze functie. De positie van manager marketing & sales wordt nu nog op ad interim-basis vervuld door Sanneke Boesveld. 

Van Reijersen van Buuren was tot oktober vorig jaar actief als hoofd merk & communicatie en tevens MT-lid van het Oranje Fonds. De afgelopen maanden deed ze als zzp'er adviesklussen bij Alliander, De Schoolschrijver en Stichting Thuisgekookt. Tot er 'iets heel moois' voorbijkwam, zegt ze nu.

Passie voor film

'Ik kijk er echt naar uit om mijn liefde voor merken, marketing en sales te combineren met mijn passie voor films en beleving. Zo bijzonder dat dit samenkomt in mijn nieuwe functie.' Als manager marketing & sales stuurt Reijersen van Buuren een team van dertien ft's aan waar de disciplines brand management, loyalty, online & crm, performance marketing, social media en instore communications onder vallen. 

Annette Reijersen van Buuren heeft een lange staat van dienst in verschillende marketing- en communicatiefuncties. Zo was ze in een verder verleden manager merk, marketing & communicatie bij stichting CPNB en manager brand & sponsoring bij Delta Lloyd. Ook is ze actief in juryrollen, onder meer bij de Effie en SAN Accent. In 2019 werd ze uitgeroepen tot Communicatievrouw van het Jaar. 

Reijersen van Buuren: 'Ik heb het grootste gedeelte van mijn carrière in de profit-sector gewerkt. Ook bij CPNB waren mijn werkzaamheden uiteindelijk gericht op de conversie van boekenverkoop. Bij Oranje Fonds miste ik dit, maar ik ben blij dat het in mijn nieuwe baan bij Pathé weer terugkomt.' 

Pathé Theaters BV, onderdeel van de Franse bioscoopgroep Pathé Cinéma, heeft in Nederland dertig bioscopen. 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie