Annette Reijersen van Buuren vertrekt bij Oranje Fonds

Ze was er de laatste 2,5 jaar actief als hoofd merk & communicatie. 

Annette Reijersen van Buuren.

Annette Reijersen van Buuren vertrekt bij het Oranje Fonds, waar ze sinds maart 2021 hoofd merk & communicatie en lid van het managementteam was. Dat maakt ze bekend op LinkedIn. Het is niet bekend wat haar vervolgstappen zijn. 

'De belangrijkste onderdelen van mijn opdracht zijn vervuld, daarom heb ik besloten om mijn carrière buiten het fonds voort te zetten. Hoe ik dat ga doen, weet ik nog niet. Daar ga ik even tijd voor nemen.'

Wel roept ze vakgenoten op om met haar 'koffie te drinken'. 'Welk merk mag ik verder brengen, positioneren en mooie communicatiestrategieën voor opzetten - als interimmer of in vaste dienst? Ik ben benieuwd.'

Reijersen van Buuren heeft een lange staat van dienst in verschillende marketing- en communicatiefuncties. Zo was ze manager merk, marketing & communicatie bij stichting CPNB en manager brand & sponsoring bij Delta Lloyd. Ook is ze actief in juryrollen, onder meer bij de Effie en SAN Accent. In 2019 werd ze uitgeroepen tot Communicatievrouw van het Jaar. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie