Arbeidsmarktcommunicatie krijgt eigen academie

Arbeidsmarktcommunicatieportal Amcinfo.nl en Intelligence Group, het onderzoeks- en adviesbureau gericht op arbeidsmarktcommunicatie, hebben samen de AMC Academie opgericht.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Doel is het vakgebied arbeidsmarktcommunicatie door te ontwikkelen en tot een brede kennisoverdracht te komen tussen werkgevers, reclamebureaus en mediapartners. Initiators zijn Geert-Jan Waasdorp, directeur van Intelligence Group en Martijn Hemminga, hoofdredacteur van .
‘Het vakgebied arbeidsmarktcommunicatie heeft zich de laatste jaren nauwelijks kunnen ontwikkelen. Door de kleine economische groei waren er slechts sporadisch grote campagnes terug te vinden in de media’, licht Waasdorp toe. ‘De meeste kennis is de laatste jaren verdwenen doordat de recruitmentafdelingen zijn gesaneerd. Nu de arbeidsmarkt weer snel aantrekt, is er veel vraag naar nieuwe kennis.’

De AMC Academie biedt drie masterclasses aan op gebied van arbeidsmarktcommunicatie. Elke masterclass heeft een eigen thematiek, van kennismaking met de grondprincipes van arbeidsmarktcommunicatie tot en met de strategische rol van arbeidsmarktcommunicatie binnen een organisatie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie