Burson-Marsteller versterkt marketing-pr focus

Met het aantrekken van Mirko Creyghton hoopt internationaal communicatie-adviesbureau Burson-Marsteller (B-M) haar marketing-pr focus te verbeteren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Mirko Creyghton (45) gaat de brandpr en marketingcommunicatie-activiteiten van B-M verder vormgeven en uitbreiden. Ook neemt hij plaats in het managementteam.Hiervoor was hij werkzaam als directeur marketing & communicatie bij Nederlands grootste hbo-instelling INHOLLAND. Daarvoor adviseerde hij veel nationale en internationale klanten op het gebied van branding en communicatiestrategieën, waaronder Corus, Het Financieele Dagblad, Koninklijk Nederlands Concertgebouworkest en ING Employee Benefits Europe.

Volgens Inge Wallage, ceo Burson-Marsteller Nederland, past de benoeming van Creyghton in de visie van B-M waarbij branding en marketing pr (kortweg brandpr) als een van de pijlers voor het bureau wordt gezien.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie