Kieskeurig Magazine stopt na twee jaar

Ilse Media stopt na twee jaar met de uitgave van Kieskeurig Magazine.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ilse Media zegt te hebben gekozen voor het ontwikkelen van andere manieren die de consument helpen bij de aankoop van een product. De komende tijd wil Kieskeurig zich richten op de doorontwikkeling van de mobiele propositie Kieskeurig.mobi. Naast de mobiele versie van Kieskeurig.nl wordt gekeken naar verschillende mobiele applicaties, zoals een iPhone app. Ook wordt er gezocht naar nieuwe manieren voor het plaatsen van productbeoordelingen direct in de winkel. Genoemd wordt onder meer een samenwerking met Impact Retail, waarbij de productbeoordelingen van consumenten op de winkelvloer van de It's filialen worden getoond.

Kieskeurig Magazine verscheen in totaal vier keer in een oplage van 1 miljoen exemplaren. Het nummer dat in het najaar zou worden uitgebracht, zal niet meer verschijnen.

Mirelle Bos, marketing manager Kieskeurig; "Het magazine heeft zeker een succesvolle bijdrage geleverd als het gaat om het informeren van de consument bij de aankoop van een product, ik sluit dan ook niet uit dat we in de toekomst weer een magazine gaan uitgeven."

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie