Koninklijke Nederlandse Hockeybond kiest andere invulling sponsoring

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Koninklijke Nederlandse Hockeybond (KNHB) hoopt haar toch al onstuimige groei van de laatste jaren van een extra stimulans te kunnen voorzien door te gaan werken met een nieuw sponsorplan, .

De gewijzigde sponsoring voorziet in maximaal 8 partners die een gelijkwaardig partnerpakket afnemen en daarnaast de mogelijkheid hebben een module te ondersteunen, zoals bv. de hoofdklasse, de nationale teams of de hockey-academie. De nieuwe sponsorstrategie zou 2009 moeten ingaan.

Tijdens de algemene jaarvergadering kondigde de KNHB tevens aan dat Hockey Magazine ophoudt te bestaan in de huidige vorm: de toenemende aandacht via internet, tv en krant heeft de behoefte aan een wekelijkse uitgave snel doen verminderen. In samenwerking met Sanoma zal twaalf keer per jaar een glossy hoceky.nl gaan verschijnen. Opmerkelijk, , werd juist de komst van een gratis wekelijks magazine aangekondigd: .

De zal daarnaast in september de website van een facelift voorzien, met volop ruimte voor volledigheid, actualiteit en interactiviteit, hetgeen al voorzichtig zichtbaal zal worden tijdens de komende Olympische Spelen. De leden kregen de verzekering dat de veel geraadpleegde standenmotor ongewijzigd zal blijven. Knhb.nl wordt maandelijks bezocht door meer dan 350.000 unieke bezoekers.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie