Nestlé stelt Marjolijn Niggebrugge aan als commercieel directeur

Niggebrugge wordt in de functie van commercieel directeur verantwoordelijk voor de verkoop van de categorieën koffie (onder andere Nescafé), culinaire producten (waaronder Maggi), babyvoeding (zoals Nan Optipro) en chocolade (onder meer KitKat en Nestlé L'Atelier) in het Retail en Out of Home kanaal. Zij zal als commercieel directeur deel gaan uitmaken van de board van Nestlé Nederland. Nestlé meldt dat de focus van Niggebrugge komt te liggen op samenwerken, categoriegroei en omnichannel denken.

11 jaar Nestlé
Niggebrugge heeft de afgelopen 11 jaar verschillende commerciële rollen vervuld in marketing en sales binnen Nestlé Nederland . Ze is brand manager Food geweest bij Nestlé Professional en daarna heeft ze haar marketingervaring uitgebreid als productmanager voor Nescafé. In 2009 begon zij in sales als field sales manager en in 2012 maakte ze de stap naar Key Account Manager voor Culinary & Drinks. In haar laatste functie speelde Marjolijn een belangrijke rol als Customer Development Lead voor AH en recentelijk ook Jumbo.

Noppies
De voorganger van Niggebrugge, Gijs van Schoot, is per 1 september gestart bij zwangerschapsmodemerk Noppies. Door wie Niggebrugge wordt opgevolgd in haar positie als Customer Development Lead is nog niet duidelijk.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie