PvKO begin Customerzz Innovation Lab

Het nieuwe initiatief wil een inspirerende broedplaats worden voor vernieuwing op het gebied van klantgericht ondernemen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Leden van PvKO zien vernieuwing binnen de eigen organisatie soms langzaam en stroef verlopen. Vaak weten bedrijven onvoldoende hoe ze willen vernieuwen (met welke technologie, welke richting en welke aanpak) en vaak komen ze barrières tegen. Ook bestaat de behoefte om te experimenteren en te leren in een onafhankelijke en inspirerende omgeving.

Met Customerzz wil de vereniging nieuwe toegepaste kennis en (internationale) inspiratie bieden waarbij klantrelaties op een innovatieve manier centraal staan. Het lab wil vernieuwing stimuleren dankzij onder andere de inzet van big data, de nieuwste software tools en engagement tactieken. Deelnemers kunnen zich in het Innovation Lab laten inspireren en concreet aan de slag met analyseren, communiceren en of co-creëren. Het businessplan voor het Customerzz Innovation Lab zal dankzij de medewerking van launching partners voor de zomer gereed zijn.

Next Generation Customerzz Event 
Als eerste concrete stap zal Customerzz samen met experts in diverse teams een manifest opstellen over de Next Generation Customerzz. Dit manifest zal in juni tijdens het eerste Customerzz Event worden ondertekend. De eerste fase van Customerzz komt mede tot stand dankzij de launching partners ABN AMRO, Rabobank, PostNL, Oxyma, Thunderhead.com, Qiy Foundation en het Dialogues House.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie