Groupe Renault Benelux stelt Marco Knoot aan als directeur marketing

Knoot vervangt de Franse Thomas Brient, die de functie zo’n 3,5 jaar bekleedde.

Marco Knoot
Renault

Marco Knoot (39) is per november 2019 aangesteld als directeur marketing bij Groupe Renault Benelux en hiermee verantwoordelijk voor de marketingactiviteiten van Renault Nederland en Renault België Luxemburg. Hij neemt de functie over van Thomas Brient, die de functie Marketing Director for Performance Europe heeft aanvaard op het hoofdkantoor van Groupe Renault in Parijs.

Advertentie
advertisement

Renault Alpine

Knoot studeerde aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam en trad in 2010 bij Renault Nederland in dienst als Senior Product Manager. In 2013 ging Knoot aan de slag als Team Manager Product Marketing voor Renault en Dacia, waarna hij in 2017 naar Engeland vertrok voor een functie van Territory Manager voor het merk Alpine, dat deel uitmaakt van Groupe Renault.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie