Super Bowl leeft online

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Naast de daadwerkelijke wedstrijd is het inmiddels wel duidelijk dat de Super Bowl commercials ook op internet een enorm hot issue zijn. Op de post over de enorme die er de afgelopen jaren mee gemoeid zijn geweest werd ruim gereageerd, onder andere door ongeveer alle Nederlandse kijkers (ok, dat is wat melodramatisch?) die zich afvragen waar en hoe laat het fenomeen hier wordt uitgezonden. Daarnaast ontspon er zich een discussie over de afnemende commerciële aantrekkingskracht, tot uiting komend in de gewijzigde strategie van en .

Maar de wedstrijd en de commercials eromheen blijven trekken. Zo blijkt ook uit de diverse internetfora. De preview van staat al klaar. heeft een aparte sectie ingericht, waar direct na de wedstrijd alle getoonde reclames nog eens op het gemak bekeken kunnen worden. Maar ook , onderdeel van MTV, laat zich niet onbetuigd en heeft haar aanbod enkele minuten na de vertoning van de specifieke reclame al open voor het publiek. Maar ook IFilm heeft de hand weten leggen op een aantal previews. Onder andere General Motors, GoDaddy en, hoedt u, Kevin Fedderline staan al gereed.

Kortom: de aanloop was weer fantastisch, de adverteerders pakken een veelvoud van het originele bereik en wij kunnen live commercials kijken, zonder gestoord te worden door die altijd terugkerende wedstrijdbeelden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie