Volt maakt 3D-printingcampagne 'Ieder zijn eigen Toon' voor Eneco

Alle gebruikers van de slimme thermostaat Toon is gevraagd om ideeën in te sturen voor hun eigen persoonlijke Toon 3D cover

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Deze week ging de 3D-printingcampagne ‘Ieder zijn eigen Toon’ live. De campagne is ontwikkeld door het recent opgezette communicatiebureau Volt. Pijke Oostra van Volt zegt: &;We hebben alle gebruikers van Toon gevraagd om ideeën in te sturen voor hun eigen persoonlijke Toon 3D-cover. Het product hangt op zo’n prominente plaats in de woonkamer, dat het natuurlijk best leuk is om er een eigen draai aan te geven. Uit de meer dan 1000 inzendingen zijn de leukste ideeën gekozen en daadwerkelijk tot leven gebracht door exclusieve designs van 3D kunstenaar Joris van Tubergen. Joris en zijn team gingen de uitdaging aan om de tien leukste ideeën binnen 24 uur uit te printen.&;

Volt creëerde een met de tien ontwerpen. De campagne wordt aangejaagd via mediapartners en social media.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie