Wayne Parker Kent breidt contentmarketingbureau WPK/The Agency uit

Daan Zoetmulder zal het bureau gaan leiden.

Het Amsterdamse mediabedrijf Wayne Parker Kent breidt haar contentmarketingbureau WPK/The Agency uit van 4 naar 15 mensen. De nieuwe creatieve directie van WPK/The Agency wordt gevormd door Mark Schoones en Bart Visser. Daan Zoetmulder (foto) wordt 'Head of Agency'.

Van business development naar Head of Agency
Het team van WPK/The Agency heeft vanaf nu een volledig nieuwe creatieve directie en een afdeling met designers, copywriters, strategen en een videoproductieteam.

Zoetmulder was in zijn vorige functie als manager business development verantwoordelijk voor het uitbouwen van het uitgeefportfolio van Wayne Parker Kent. Hij breidde het titelaanbod uit met Famme Baby, One More Thing, HP/De Tijd en Outdoor Manners. Daarvoor werkte Zoetmulder bij Branddeli en Discovery Networks Benelux.

Klanten
Wayne Parker Kent begon in januari 2016 met het contentmarketingbureau WPK/The Agency. Inmiddels ontwikkelt het bureau contentstrategieën en initiatieven voor klanten als Samsung, Google, Booking.com, Landal GreenParks en TNT. Het bureau werkt nauw samen met de uitgeeftak van Wayne Parker Kent.

De voorganger van Zoetmulder, Frank Goren, vertrekt naar België om daar als ceo de nieuwe Belgische divisie van Wayne Parker Kent te leiden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie