Premium

Achtung! grilt hipster in nieuwe Vodafone-commercial

Geen zorgen, de hipster verliest alleen zijn baard.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het Amsterdamse bureau maakte voor de nieuwe campagne: &;Thuis kan alles&;.

In de commercial &;Hipster Grill&; zien we een &;typische&; hipster - enigszins gestresst - ontwaken uit zijn middagdutje, omdat hij nog maar een paar uur heeft om zijn barbecuefeestje voor te bereiden.

Bij zijn voorbereidingen maakt hij gretig gebruik van de diensten van Vodafone en lukt het hem toch een geslaagde hipsterbarbecue te organiseren. Het kost hem alleen wel zijn baard.

Credits
Opdrachtgever: Vodafone
Verantwoordelijk bij klant: Eva Ruiz, Laura van Gestel, Joyce van den Bergh, Miriam Kolenbrander
Bureau: Achtung!
Creatie: Mervyn ten Dam & Pascal Rotteveel
Producer: Lieke de Klein & Marleen Reen
Strategie: Boris Nihom
Productie: Czar
Regie: Jelmar Hufen
Producer: Robert Roosenstein & Karlijn Paardekooper
DOP: Gabor Déak
Offline: Annelien van Wijnbergen
Editor: Mieneke Kramer
Grading: The Ambassadors & Jean-Rene Nebot
Audio: The Ambassadors
Muzieklicentie: Massive Music

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie