Blokker brengt e-commerce activiteiten onder in nieuw service center

De webshops van het concern houden hun eigen profiel, maar de online development, marketing en sales activiteiten worden bij Nextail ondergebracht.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

moet de omnichannel-activiteiten van de winkelketens van het retailconcern verder versnellen om in 2017 meer dan 300 miljoen euro online omzet te realiseren. In 2013 liet een record online omzet zien van 79 miljoen euro, 19% meer dan het jaar ervoor.

Antoine Brouwer, directeur Omnichannel van Blokker Holding gaat het nieuwe service center leiden en wil van Nextail een innovatieve hotspot maken voor online professionals. Nextail start met 70 medewerkers, waarvan 50% van de e-commerce en online professionals al bij één van de winkelketens werkten. Met de bundeling van online kennis en kunde binnen één organisatie en het realiseren van schaalvoordelen verwacht het concern meer terug te krijgen op de investeringen in e-commerce en online en offline retail beter te laten vervlechten. 

De naam Nextail is een combinatie van &;next step&; en &;retail/longtail&;. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie