BMG Advertising werkt voor Harley-Davidson

Het Duitse BMG Advertising gaat de pan-Europese campagnes maken voor Harley-Davidson. Het motormerk gaat samen met BMG op zoek naar een moderne communicatie en een eenduidige reclamestrategie in heel Europa.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Harley-Davidson hield een pitch voor een pan-Europese campagne tussen de bestaande partners in Groot-Brittannië, Duitsland, Italië, Frankrijk en de Benelux. Eerder had het motormerk haar samenwerking met het Engelse BBH stop gezet. Volgens Marketing Communications Manager Mark Op de Beeck zien mensen nog steeds alleen de extreme doelgroepen van Harley-Davidson. "De gevaarlijke biker of de oude grijze rijke man die zijn tweede jeugd beleeft. Daar zit echter nog een grote doelgroep tussenin die ook bereikt moet worden. Iedereen kan deel uitmaken van de grote Harley-familie", zegt hij tegen PUB Magazine. BMG zal nu een Europees framework leveren, waarbinnen de nationale bureaus moeten werken.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie