Coca-Cola bezint zich op nieuwe marketingstrategieën

Coca-Cola wil niet automatisch meer kiezen voor traditionele marketingmiddelen zoals tv-reclame.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

President-coo Steve Heyer van Coca-Cola Inc. liet tijdens een door Advertising Age georganiseerd seminar doorschemeren naar de entertainmentbranche te kijken voor samenwerkingsmogelijkheden. Heyer gaf aan niet vanuit een reflex te willen kiezen voor tv-commercials, omdat hij niet langer behoefte zegt te hebben aan ‘bereik en frequentie’. ‘We keren ons af van "spots and pods", aldus Heyer. In plaats daarvan staat hem meer gebruik van entertainmentmogelijkheden voor ogen, mits ‘content-producers’ hun formules aanpassen. Tegen de entertainmentbranche zei Heyer: ‘Jullie kunnen voor ons van toegevoegde waarde zijn, en wij voor jullie.’

Tot slot van zijn presentatie liet Heyer weten een groot bord voor zijn raam te hebben geplaatst met daarop de tekst: ‘Partners wanted. We are open for business.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie