Commerciële tv-zenders op 46 procent in week 24

De commerciële tv-zenders behaalden in week 24 samen marktaandeel van een gezamenlijk marktaandeel van 46 procent, de publieke omroepen behaalden 37 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

RTL4 behaalde een marktaandeel van 17 procent, RTL5 5, Yorin 5, SBS6 10,m Net 5 5 en V8 4 procent. Dat blijkt uit cijfers van het KLO en de Stichting Kijkonderzoek. Het Journaal van zondag 20.00 uur werd traditioneel het best bekeken, dit keer met 2,045 miljoen kijkers. GTST van maandag scoorde 1,885 miljoen kijkers, terwijl Dit was het nieuws (Tros) 1,720 miljoen belangstellenden trok. De WK-wedstrijd Spanje-Ierland eindigde vierde met 1,6 miljoen kijkers.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie