Premium

Dubbelfrisss laat moeders en dochters trends vergelijken

De nieuwe campagne van Achtung benadrukt dat suiker 'uit' is.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De nieuwe van Dubbelfrisss vergelijkt trends van vroeger, met de mode van het moment met als uitgangspunt dat suiker nu &;uit&; is.

In de nieuwe campagne van Dubbelfrisss hebben echte moeders en dochters de hoofdrol. Zij bespreken in drie afleveringen wat er in de jeugd van de moeders hip was, en wat er op dit moment helemaal &;in&; is op het gebied van mode, muziek en communicatie. De moeders laten hun dochters bijvoorbeeld Lambada horen en de dochters leggen uit wat twerken is.

Credits:
Opdrachtgever: Friesland Campina / Dubbelfrisss
Verantwoordelijk bij klant: Amal Kamar, Berend Venema
Bureau: Achtung!
Creatief Directeur: Niels Straatsma
Creatie: Alexis Jabbour, Bert Marissen
Producer: Annabelle Klop
Strategie: Boris Nihom
Productie: 100%Halal
Regie: Noël Loozen
Editor: Mieneke Kramer
Online & Grading: The Embassadors
Motion Design: Enzo Greco, Laura Calvo
Development: Egotribe

Advertentie
advertisement
premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

Advertentie