E-commerce-innovatie: Greetz komt met gepersonaliseerd cadeaupapier

De cadeauartikelensite stelt consumenten in staat hun presentje persoonlijker te maken door naam of foto te plaatsen op het cadeaupapier.

Gepersonaliseerd cadeaupapier
Greetz

Cadeauartikelensite Greetz, die zich positioneert als ‘het online platform voor persoonlijke verrassingen’, maakt het vanaf nu mogelijk om attenties te laten bezorgen, verpakt in gepersonaliseerd cadeaupapier. Daartoe heeft het een aantal cadeaupapiersjablonen ontwikkeld waarop de verzender een naam of foto kan plaatsen. De diehard knutselaars kunnen ook een compleet eigen design maken.

Kaarten, ballonnen en chocolade konden bij Greetz al gepersonaliseerd worden.

Gepersonaliseerde cadeautjes
Gepersonaliseerde cadeautjes Greetz

Niet snijden

De nieuwe propositie kon gestalte gegeven worden door samen te werken met met HP Inc. Zo kan per bestelling een uniek design geprint worden ter grootte van het benodigde formaat cadeaupapier. Greetz: ‘Zo hoeft er niets gesneden te worden en wordt er per order on-demand gewerkt.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie