International Film Festival Rotterdam (IFFR) verwelkomt drie partners

IFFR gaat in zee met Warsteiner, KPN en Infostrada Creative Technology

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

International Film Festival Rotterdam (IFFR) heeft een meerjarig partnerschap gesloten met Warsteiner. Naast sponsoring bestaat de samenwerking met het premium biermerk uit het optuigen van uiteenlopende activaties en het faciliteren van de horeca op IFFR. Warsteiner zal voor IFFR, dat volgend jaar plaatsheeft van 21 januari tot en met 1 februari, een gelimiteerde editie bierflesjes ontwikkelen met een speciaal voor het event gemaakt ontwerp.

KPN
Daarnaast verwelkomt IFFR KPN als nieuwe partner. KPN zal de wereldpremière van de film THE SKY ABOVE US van regisseur Marinus Groothof op Interactieve TV presenteren, tegelijk met de vertoning op het festival en meer dan 36 bioscoopvertoningen in Europa tijdens IFFR Live.

Infostrada Creative Technology
Ook heeft IFFR een meerjarige overeenkomst afgesloten met Infostrada Creative Technology voor het uitbrengen van festivalfilms via aangesloten wereldwijde VoD-platforms, waaronder iTunes, YouTube, Vimeo, Google Play en PlayStation Network. Naast een digitale release krijgen de films ondersteuning op het gebied van marketing via de online kanalen van IFFR. Via ‘Tiger Release’ kan de onafhankelijke filmindustrie de komende jaren direct samenwerken met IFFR en Infostrada voor het uitbouwen van een flexibel distributiemodel en het vinden van een breder publiek. De eerste films die in aanmerking komen voor ‘Tiger Release’ zijn de films in de officiële selectie van de aankomende editie van International Film Festival Rotterdam van 21 januari t/m 1 februari 2015.

 

 

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie