Kingsday blaast Zwarte Boekjes Avond nieuw leven in

Het reclamebureau organiseert de creatieve inspiratie-avond voor de vierde keer.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Zwarte Boekjes Avond is geen portfolio-avond, maar een forum om ideeën in de breedste zin van het woord te delen.

Iedereen is op 5 november welkom om langs te komen met zijn of haar notitieboekje en mag ideeeën pitchen aan gelouterde namen uit de reclame- en mediawereld.

&;In deze roerige tijden blijkt eens te meer dat creativiteit een onmisbaar menselijk trekje is&;, stelt Bram de Rooij, creative director van Kingsday. &;Vooruit moeten we en dat kan niet zonder frisse ideeën en slimme oplossingen. Bij geloven we in het koesten van creativiteit. Niet alleen in ons eigen bureau, maar ook daarbuiten.&;

organiseerde Kingsday minimaal één keer per jaar een Zwarte Boekjes Avond. &;In 2014 stond het heel lang in de planning, maar hadden we het helaas te druk&;, vertelt Sander Volten, managing director van Kingsday. &;Dit jaar merkten we echter dat er heel veel vraag kwam, vanuit zowel bezoekers- als reviewzijde, dus hebben we de avond volledig in ere hersteld. Met enkele indrukwekkende namen als reviewers.&;

Bezoekers van de avond krijgen de kans om hun ideeën te pitchen aan een panel bestaande uit: 

  • Arno Lubrun (Director Facebook Benelux) 
  • Peter Hamelinck (Creative Director)
  • Lennart Boorsma (Marketing Manager Global Innovation, Digital & eCommerce Heineken)
  • Meindert Schut (Adjunct Hoofdredacteur BNR Nieuwsradio), Karen de Loos (Marketing / Advertising Consultant)
  • Mary Hoogerbrugge (Co-founder De Positioneerders, Board member SWOCC)
  • Thijs Biersteker (Creative Lead Moore / Entrepreneur)
  • Jeroen de Bakker (Digital transformation leader).

Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via .

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie