Lidl laat Facebookers zelf korting bepalen

Het merk Delicieux bestaat tien jaar en dat is voor de retailer reden voor een feestje.

  • Commerce
  • 11 December 2017
  • Redactie Adfo Groep

Luxe merk Delicieux bestaat tien jaar en daarom organiseert Lidl Nederland twee keer ‘een kortingsfeestje’ op Facebook.

11 en 18 december wordt er een Facebook live-event gelanceerd, waarbij consumenten zelf de hoogte van de korting bepalen op Delicieux-producten.

Twee producten uit het Delicieux-kerstassortiment (appel-notenslof en kerstboom breekbrood) worden tijdens de liveshows in de spotlights gezet. Het aantal likes en shares van de Facebookfans bepaalt de hoogte van de korting - de dag na de liveshows - in alle Lidl-filialen van Nederland.

Om er extra schwung aan te geven speelt coverband Mike’s Pianoshow live muziek en requests. Kijkers kunnen in de 'comments' hun favoriete nummer aanvragen.

Bureau Dorst & Lesser is verantwoordelijk voor het concept en de productie.

Advertentie