Nokiagame grote winnaar Spin Awards

De Gouden Spin Award is gewonnen door Nokiagame. Tevens was Nokiagame winnaar in de twee deelcategoriën ‘branding website’ en ‘crossmedia’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Nokiagame is een pan-Europees spel dat kon worden gespeeld via internet en sms. Bikker Euro RSGG tekende voor het concept, Human-I zorgde voor de ontwikkeling en coördinatie van de campagne. De Spin Awards werden donderdag 10 mei uitgereikt, na afloop van het congres Internet Advertising.

Een vakjury kende hoofdprijzen toe in vijf categorieën. Behalve naar Nokiagame gingen de prijzen naar: Vliegend Duizendje van DSBOnline (categorie ‘banners’, gemaakt door Medialand.nl); Compaq Computer brochurebrowser (categorie ‘interactie’, gemaakt door CTS); en Volvo S60 (categorie ‘internet advetising campagne’, gemaakt door MDigital). Daarnaast waren er twee publieksprijzen. Deze gingen naar Oudejaarsloterij (categorie ‘banners’, gemaakt door .Bone advertising) en Leukedingendoen.nl (categorie ‘branding website’, gemaakt door Netpresence Indivirtual Media).Opnames van de uitreiking van de Spin Awards zijn vanaf vrijdagmiddag 11 mei om 12 uur in streaming video te zien op de Spins Awards website.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie