Raatjes manager PR & Sponsoring Mazda

Jur Raatjes (48) treedt in augustus in dienst bij Auto Palace ‒ de Binckhorst als Manager PR & Sponsoring voor het Japanse automerk Mazda.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Hij volgt in deze functie Jim Duim op, meldt Sponsor Magazine online. Raatjes was tot voor kort werkzaam als eindredacteur en presentator van het autoprogramma van SBS 6, ‘De 6e Versnelling’. Daarvoor was hij ruim zeven jaar actief op het gebied van public relations en sponsoring. Eerst als woordvoerder en hoofd Externe Betrekkingen van Heineken Nederland, daarna als manager PR, Sponsoring & Autosport van Renault Nederland.

Op dit moment sponsort Mazda voetbalclub Quick Boys in Katwijk. Internationaal wordt AS Roma gesponsord. Of en hoe het nationale sponsorbeleid van Mazda zal veranderen door de komst van Raatjes, wordt in de toekomst duidelijk, laat het automerk weten.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie