Samenwerking Branddoctors en MM&MO

Branddoctors en MM&MO gaan per direct ‘intensief’ samenwerken met als primaire doel de klanten ‘nog vollediger’ te kunnen bedienen op het gebied van strategie, marketing, media en communicatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Branddoctors is het adviesbureau van Emilie Huber en Susanne Swinkels, beiden voorheen werkzaam bij Unilever. Het bedrijf adviseert ruim twintig ‘fast movers’.

MM&MO is het bureau van Alfred Levi. Hij zegt over de samenwerking: ‘We zien in toenemende mate dat adverteerders behoefte hebben aan beter en specifieker advies op het terrein van doelgroep segmentatie en ‒kennis. De manier van werken van Branddoctors, waarbij consumentenbegrip voorop staat, past zeer goed bij onze werkwijze.’ Emilie Huber: ‘MM&MO is bij ons weten de enige partij die op onafhankelijke wijze adviseert en communicatieve trajecten met de adverteerder begeleidt. Daarmee vergroot de waarde van ons advies aanzienlijk.’ Beide bureaus blijven op eigen locatie werken.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie