STIVORO start campagne: 'Kinderen Kopiëren'

Volgens STIVORO zijn ouders onvoldoende bewust van hun invloed op het rookgedrag van hun kinderen. De stichting is daarom de campagne 'Kinderen Kopiëren' gestart.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne richt zich op rokende en niet-rokende ouders en opvoeders van kinderen tussen 9 en 12 jaar. Het doel van de campagne is ouders bewust te maken van de invloed die zij kunnen uitoefenen op het eventuele rookgedrag van hun kinderen. Met behulp van diverse media wordt de boodschap van de campagne gecommuniceerd: 'Kinderen Kopiëren. De tips worden gegeven op de website en via telefonisch advies. Met abri's en advertenties in de weekbladen en regionale dagbladen worden ouders opgeroepen de website te bezoeken.

Vorige week maakte de stichting bekend ook met een andere campagne te beginnen. Deze campagne moet werkgevers en werknemers wijzen op het recht op rookvrij werken voor elke werknemer in Nederland. Door middel van eenbiedt STIVORO werkgevers hierbij ondersteuning.

STIVORO werd in 1974 opgericht door de Nederlandse Kankerbestrijding/Koningin Wilhelmina Fonds (KWF), het Astma Fonds en de Nederlandse Hartstichting.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie